Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Ja kāds no AdWords reklāmas kampaņas elementiem (atslē...
Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru...
Google aktīvi turpina ieguldīt naudu meklētāja mobilās versij...

Jaunās Google Ads adaptīvās reklāmas

Oktobris, 2018

Pateicoties Google mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās tehnoloģijām, reklāmdevējiem tagad ir pieejamas Google Ads adaptīvās reklāmas, kas reklāmu saturu pielāgo katram reklāmas skatītājam individuāli, tādējādi ļaujot reklāmdevējam savus potenciālos klientus uzrunāt daudz precīzāk. 

Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Adaptīvo reklāmu priekšrocības:

  • tās vienlaicīgi rāda trīs virsrakstus (paplašinātās teksta reklāmas rāda maksimums divus virsrakstus);
  • tās vienlaicīgi rāda divus reklāmas apraksta laukus – katrs no tiem līdz pat 90 simboliem plašs (paplašinātās teksta reklāmas rāda tikai vienu 80 simbolus plašu lauku).

 

Veidojot adaptīvo reklāmu, reklāmdevējs tai var pievienot 15 dažādus virsrakstus un 4 dažādus aprakstus, kurus Google sistēma reklāmas kampaņas laikā kombinē, testējot kombinācijas, kuras sniedz vislabākos rezultātus un visprecīzāk atbilst frāzei, kuru interneta lietotājs ievadījis Google meklētājā. Google iesaka šos virsrakstus veidot atšķirīgus, uzsverot ieguvumus, piedāvājumus, aicinājumus uz darbībām (iepirkties, reģistrēties, apmeklēt mājaslapu utt.) un citas svarīgākās lietas. Noteikti jāņem vērā tas, lai šie virsraksti saturiski būtu atbilstoši reklāmai piesaistītajiem atslēgvārdiem.

 

Ja reklāmdevējs vēlas, lai kāds noteikts virsraksts vai apraksts ir iekļauts visos reklāmas variantos, tad to iespējams piespraust 1. virsraksta pozīcijā, 2. virsraksta pozīcijā vai 1. apraksta pozīcijā. Tas nozīmē to, ka šīs pozīcijas būs rezervētas konkrētajam tekstam un Google šīs pozīcijas atstās nemainīgas visos reklāmas variantos.

 

Adaptīvo reklāmu ieguvumi:

  • reklāmas, kuras pielāgojas dažādām ierīcēm;
  • potenciālā klienta interesēm atbilstošs saturs;
  • labāka konkurētspēja ar citiem līdzīgiem uzņēmumiem;
  • labāk un plašāk uzrunāta auditorija un augstāki reklāmguvumi.

 

Lai reklāmas veiktspēja būtu augstā līmenī, vajadzētu izveidot maksimāli daudz aprakstu un virsrakstu (ar nosacījumu, ka tie ir kvalitatīvi, jēgpilni un rūpīgi pārdomāti), lai Google sistēmai būtu pietiekami daudz variantu, kurus kombinēt, radot dažādām meklēšanas frāzēm piemērotākos rezultātus, kas nodrošina augstākus reklāmguvumus. Minimālais šo reklāmu virsrakstu variantu daudzums ir 3, bet maksimālais ir 15; aprakstu variantu minimālais daudzums ir 2, bet maksimālais 4. Veidojot reklāmas tekstus, jāņem vērā, ka tie var tikt salikti visās iespējamās kombinācijās, tāpēc vajadzētu būt lakoniskam, precīzam un izmantot tikai tādu informāciju, kas potenciālajam klientam varētu būt noderīga, piesaistītu uzmanību un skanētu labi visās kombinācijās.

 

Līdz ar adaptīvo reklāmu ieviešanu Google piedāvā arī trīs jaunus atsauksmju un pārskatu rīkus reklāmdevējiem:

  • reklāmu kombināciju priekšskatīšanu;
  • virsrakstu, aprakstu un populārāko kombināciju pārskatu;
  • reklāmas efektivitātes indikatoru.

 

Pagaidām Google Ads adaptīvās reklāmas ir aktīvas beta versijā, tāpēc tās vēl nav pieejamas visās valodās un visiem reklāmdevējiem.


Google teksta reklāmām tagad pieejami trīs virsraksti
Nesen veiktās izmaiņas Google teksta reklāmu izveides kārtībā ļaus reklāmdevējiem veidot plašākas un izsmeļošākas reklāmas, kurās nu būs iespējams reklāmai pievienot arī trešo virsrakstu. Līdz šim Google teksta reklāmām bija pieejami maksimums divi virsraksti, bet nu...
Šis būtu jāzina katram AdWords lietotājam
Lai AdWords reklāma būtu veiksmīga, ir lietas, kas būtu...
Netiešās konversijas vērtība
Nereti reklāmdevēji domā, ka nozīme ir tikai tam reklāmas kanālam, kurā notikusi pēdējā mijiedarbība, kas nodrošinājusi konversijas veikšanu, tomēr tā gluži nav, jo līdz konversijas veikšanai bieži vien tiek mēroti vairāki ...
Reklāmu pauzēšana un AdWords konta izaugsme
Ja kāds no AdWords reklāmas kampaņas elementiem (atslēgvārds, reklāmgrupa vai visa reklāmas kampaņa) nesniedz gaidītos rezultātus, tad tas visbiežāk tiek nopauzēts. Bet vai tā ir labākā un efektīvākā rīcība? Search En...
AdWords reklāmu tendences
Viss plūst un mainās – arī interneta lietotāju paradumi un līdz ar tiem arī AdWords reklāmas. Kam tad būtu jāpievērš īpaša uzmanība? Google meklētāja lietošanas paradumi: Lai atrastu sev interesējošo informāciju...
Kā Google Analytics palīdz AdWords?
Statistikas analīze un reklāmas optimizācija – tie ir divi lielumi, kas jāņem vērā, ja vēlies, lai tava reklāmas kampaņa būtu veiksmīga un strādātu ar atdevi, tāpēc, veidojot AdWords reklāmas, bez Google Analytics neiztikt. ...
Google reklāmas atdeves mērīšana
Sākot reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, noteikti vajadzētu padomāt par reklāmas atdeves mērīšanu, lai tu būtu informēts par to, cik efektīva un izdevīga ir AdWords reklāmas kampaņa. Kāpēc atdeves mērīšana ...
Google reklāmas paplašinājumu jaunumi
Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīva, tad noteikti nevajadzētu aizmirst par AdWords reklāmas paplašinājumiem, kas padara reklāmu ne tikai labāk pamanāmu, bet arī izsmeļošāku. Kādas tad ir svaigāk...
Kas ir Google Premier partneri?
Google novērtē reklāmas aģentūras, kuras ir to partneri, tāpēc ir izveidota īpaša Premier Partner programma, kuras emblēma tiek piešķirta tiem Google reklāmas speciālistiem, kas sevi pierādījuši kā savas nozares inovatorus. ...
Kā maksāt mazāk par Google reklāmu?
Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus, noteikti bieži vien domājuši, vai iespējams reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, maksājot mazāk? Atbilde ir “Jā!”. Ir pieci veidi, kā samazinā...
Nederīgs trafiks, nekvalitatīvas reklāmas un reklāmu injekcijas
Ievietojot reklāmu internetā, katram uzņēmējam jārēķinās ar to, ka ne visi, kas uz tās uzklikšķinās, būs reāli cilvēki, kas ieinteresēti r...
Mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa
Pieaugot mobilo ierīču lietotāju skaitam, pieaug arī to cilvēku skaits, kas dažādas mājaslapas un sociālos portālus apmeklē, izmantojot savus viedtālruņus vai planšetes. Tieši tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai mā...
Cik uzņēmumi tērē AdWords reklāmai?
Veiksmīga uzņēmējdarbība bez reklāmas internetā mūsdienās nav iedomājama, tāpēc daudziem aktuāls varētu šķist jautājums, cik tad uzņēmumi tērē AdWords reklāmām? Mārketinga speciālists Fils Frosts apgalvo, ka atbildēt u...
Aģentūras izmaksas Google reklāmai
Daļa uzņēmumu AdWords reklāmas veido paši, bet daudzi reklāmas veidošanu uztic reklāmas aģentūrām, tāpēc rodas loģisks jautājums, kurš no variantiem ir izdevīgāks? Uzticot reklāmas veidošanu reklāmas aģentū...
Cik maksā Google reklāma?
Katram reklāmdevējam, kurš vēlas reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords sistēmu, viens no svarīgākajiem jautājumiem ir: cik man tas izmaksās? Uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes, jo Google reklāmas izmaksas nosaka vesel...
Kā strādā Google AdWords?
Visiem zināms, kas ir Google reklāmas un katrs, kurš lieto internetu, ir tās redzējis, bet kā tad īsti darbojas Google AdWords? Neatkarīgi no tā, cik liels ir tavs uzņēmums, Google AdWords reklāma var palīdzēt tam attīstīties un s...
Kāpēc izmantot Google AdWords piedāvātās iespējas?
Google AdWords ir viens no populārākajiem veidiem, kā reklamēties internetā, tāpēc daudzi varētu vaicāt: kāpēc tieši AdWords? Reklāmas aktuali...
Ko izvēlēties: reklāmu Facebook vai Google?
Nav nekāds noslēpums, ka Facebook un Google ir reklāmas tirgus līderi internetā, turklāt tā tas nav bez iemesla, jo abi šie interneta milži piedāvā reklāmdevējiem efektīvas reklamēšanās iespējas. Tāpēc reklāmdevēji...
Tiek pilnveidota Google mobilā versija
Google aktīvi turpina ieguldīt naudu meklētāja mobilās versijas attīstībā, īpašu uzmanību pievēršot meklēšanas rezultātiem, kas balstīti uz mobilās ierīces atrašanās vietu. Pēdējo mēnešu laikā Google...
Google draudzīga mājaslapa
Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru noteikti nedrīkst ignorēt, jo divdesmit pirmais gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā gandrīz katram uzņēmumam ir sava mājaslapa vai portāls. Svarīgi, lai mājaslapa būt...
Google meklētāja vēsture
Nav šaubu par to, kaGoogleir zināmākais un arī lietotākais interneta meklētājs. Ne velti daudzi cilvēki saka nevis „sameklēt internetā”, bet gan „iegūglēt”, tomēr tikai neliela daļa cilvēku, kas ikdienā izmantoGoog...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info