Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīv...
Lai AdWords reklāma būtu veiksmīga, ir lietas, kas būtu...
Statistikas analīze un reklāmas optimizācija – tie ir di...
Viss plūst un mainās – arī interneta lietotāju paradumi un līdz ar t...

Ko izvēlēties: reklāmu Facebook vai Google?

Februāris, 2016

Nav nekāds noslēpums, ka Facebook un Google ir reklāmas tirgus līderi internetā, turklāt tā tas nav bez iemesla, jo abi šie interneta milži piedāvā reklāmdevējiem efektīvas reklamēšanās iespējas. Tāpēc reklāmdevējiem aktuāls ir jautājums, kuru no abiem izvēlēties? 

Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Mērķauditorijas atlasīšana: Facebook reklāmdevējiem piedāvā radīt savu ideālo klientu, izmantojot dažādus mērķauditorijas atlasīšanas rīkus, kas ļauj izvēlēties reklāmas auditorijas dzimumu, vecumu, intereses, atrašanās vietu u.c. rādītājus. Google AdWords darbība atšķiras, jo reklāma sāk darboties brīdī, kad potenciālais pircējs, veicot meklējumu Google, ievada reklāmdevēja izvēlēto atslēgvārdu frāzi. Tādējādi tiek garantēts, ka reklāmu redzēs cilvēki, kurus interesē uzņēmuma piedāvājums.   

 

Izmaksas: Izvēloties reklāmu Facebook, cenu nosaka tas, cik liela ir reklāmdevēju cīņa par konkrētās mērķauditorijas piesaistīšanu – jo lielāka konkurence, jo augstāka cena.  Ar Google AdWords reklāmu ir līdzīgi, jo jāmaksā par konkrēto atslēgvārdu vai frāzi – jo lielāks reklāmdevēju pieprasījums pēc konkrētā atslēgvārda, jo lielāka cena par to jāmaksā. Vērtējot visu kopumā, Facebook reklāma izmaksā lētāk. 

 

Konversijas rādītāji:  Facebook reklāmas konversijas rādītāji svārstās no 0,04%-7% (šos rādītājus ietekmē reklāmas atrašanās vieta: reklāmām sānu malā rādītāji ir zemāki, bet reklāmām, kas parādās jaunumu lentē, tie ir augstāki). Google konversijas rādītāji svārstās no 3,6%-7% (arī šeit rādītājus ietekmē reklāmas atrašanās vieta). Google pārākums šajā jomā skaidrojams ar to, ka AdWords reklāmas redz cilvēki, kas paši par tām izrādījuši interesi. 

 

Kuru tad izvēlēties? 

 

Reklāmas speciālisti iesaka izvēlēties abus šos reklāmas tīklus, jo katram ir savas unikālās priekšrocības. Piemēram, reklamējoties Facebook, iespējams piesaistīt sava uzņēmuma lapai jaunus sekotājus, kas laika gaitā kļūst par pastāvīgajiem klientiem. Toties Google reklāmdevējiem garantē, ka viņu reklāmu redzēs tikai cilvēki, kas būs ieinteresēti tās piedāvājumā.  Ir arī daudz citu plusu un mīnusu, tāpēc vismaz sākumā ir vērts pamēģināt abus, lai saprastu, kurš ir tavām vēlmēm piemērotākais: Google, Facebook vai abi. 

 

Informācijas avots: StoreYa Blog  


Jaunās Google Ads adaptīvās reklāmas
Pateicoties Google mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās tehnoloģijām, reklāmdevējiem tagad ir pieejamas Google Ads adaptīvās reklāmas, kas reklāmu saturu pielāgo katram reklāmas skatītājam individuāli, tādējādi ļaujot reklāmdevējam savus potenciālos klientus uzrunāt daudz precīzāk. Adaptīvo reklāmu priekšrocības: tās vienlaicīgi r...
Google teksta reklāmām tagad pieejami trīs virsraksti
Nesen veiktās izmaiņas Google ...
Šis būtu jāzina katram AdWords lietotājam
Lai AdWords reklāma būtu veiksmīga, ir lietas, kas būtu jāzina katram reklāmdevējam. Te aplūkosim 6 no tām. Laika atpakaļskaitīšana: AdWords piedāvā divus atpakaļskaitīšanas modeļus: COUNTDOWN, kas pielāgojas...
Netiešās konversijas vērtība
Nereti reklāmdevēji domā, ka nozīme ir tikai tam reklāmas kanālam, kurā notikusi pēdējā mijiedarbība, kas nodrošinājusi konversijas veikšanu, tomēr tā gluži nav, jo līdz konversijas veikšanai bieži vien tiek mēroti vairāki ...
Reklāmu pauzēšana un AdWords konta izaugsme
Ja kāds no AdWords reklāmas kampaņas elementiem (atslēgvārds, reklāmgrupa vai visa reklāmas kampaņa) nesniedz gaidītos rezultātus, tad tas visbiežāk tiek nopauzēts. Bet vai tā ir labākā un efektīvākā rīcība? Search En...
AdWords reklāmu tendences
Viss plūst un mainās – arī interneta lietotāju paradumi un līdz ar tiem arī AdWords reklāmas. Kam tad būtu jāpievērš īpaša uzmanība? Google meklētāja lietošanas paradumi: Lai atrastu sev interesējošo informāciju...
Kā Google Analytics palīdz AdWords?
Statistikas analīze un reklāmas optimizācija – tie ir divi lielumi, kas jāņem vērā, ja vēlies, lai tava reklāmas kampaņa būtu veiksmīga un strādātu ar atdevi, tāpēc, veidojot AdWords reklāmas, bez Google Analytics neiztikt. ...
Google reklāmas atdeves mērīšana
Sākot reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, noteikti vajadzētu padomāt par reklāmas atdeves mērīšanu, lai tu būtu informēts par to, cik efektīva un izdevīga ir AdWords reklāmas kampaņa. Kāpēc atdeves mērīšana ...
Google reklāmas paplašinājumu jaunumi
Ja vēlies, lai tava reklāma internetā būtu maksimāli efektīva, tad noteikti nevajadzētu aizmirst par AdWords reklāmas paplašinājumiem, kas padara reklāmu ne tikai labāk pamanāmu, bet arī izsmeļošāku. Kādas tad ir svaigāk...
Kas ir Google Premier partneri?
Google novērtē reklāmas aģentūras, kuras ir to partneri, tāpēc ir izveidota īpaša Premier Partner programma, kuras emblēma tiek piešķirta tiem Google reklāmas speciālistiem, kas sevi pierādījuši kā savas nozares inovatorus. ...
Kā maksāt mazāk par Google reklāmu?
Daudzi reklāmdevēji, kas izmanto Google reklāmas pakalpojumus, noteikti bieži vien domājuši, vai iespējams reklamēt savu uzņēmumu Google reklāmas tīklā, maksājot mazāk? Atbilde ir “Jā!”. Ir pieci veidi, kā samazinā...
Nederīgs trafiks, nekvalitatīvas reklāmas un reklāmu injekcijas
Ievietojot reklāmu internetā, katram uzņēmējam jārēķinās ar to, ka ne visi, kas uz tās uzklikšķinās, būs reāli cilvēki, kas ieinteresēti r...
Mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa
Pieaugot mobilo ierīču lietotāju skaitam, pieaug arī to cilvēku skaits, kas dažādas mājaslapas un sociālos portālus apmeklē, izmantojot savus viedtālruņus vai planšetes. Tieši tāpēc ir svarīgi parūpēties par to, lai mā...
Cik uzņēmumi tērē AdWords reklāmai?
Veiksmīga uzņēmējdarbība bez reklāmas internetā mūsdienās nav iedomājama, tāpēc daudziem aktuāls varētu šķist jautājums, cik tad uzņēmumi tērē AdWords reklāmām? Mārketinga speciālists Fils Frosts apgalvo, ka atbildēt u...
Aģentūras izmaksas Google reklāmai
Daļa uzņēmumu AdWords reklāmas veido paši, bet daudzi reklāmas veidošanu uztic reklāmas aģentūrām, tāpēc rodas loģisks jautājums, kurš no variantiem ir izdevīgāks? Uzticot reklāmas veidošanu reklāmas aģentū...
Cik maksā Google reklāma?
Katram reklāmdevējam, kurš vēlas reklamēt savu uzņēmumu, izmantojot AdWords sistēmu, viens no svarīgākajiem jautājumiem ir: cik man tas izmaksās? Uz šo jautājumu nav vienas noteiktas atbildes, jo Google reklāmas izmaksas nosaka vesel...
Kā strādā Google AdWords?
Visiem zināms, kas ir Google reklāmas un katrs, kurš lieto internetu, ir tās redzējis, bet kā tad īsti darbojas Google AdWords? Neatkarīgi no tā, cik liels ir tavs uzņēmums, Google AdWords reklāma var palīdzēt tam attīstīties un s...
Kāpēc izmantot Google AdWords piedāvātās iespējas?
Google AdWords ir viens no populārākajiem veidiem, kā reklamēties internetā, tāpēc daudzi varētu vaicāt: kāpēc tieši AdWords? Reklāmas aktuali...
Tiek pilnveidota Google mobilā versija
Google aktīvi turpina ieguldīt naudu meklētāja mobilās versijas attīstībā, īpašu uzmanību pievēršot meklēšanas rezultātiem, kas balstīti uz mobilās ierīces atrašanās vietu. Pēdējo mēnešu laikā Google...
Google draudzīga mājaslapa
Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru noteikti nedrīkst ignorēt, jo divdesmit pirmais gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā gandrīz katram uzņēmumam ir sava mājaslapa vai portāls. Svarīgi, lai mājaslapa būt...
Google meklētāja vēsture
Nav šaubu par to, kaGoogleir zināmākais un arī lietotākais interneta meklētājs. Ne velti daudzi cilvēki saka nevis „sameklēt internetā”, bet gan „iegūglēt”, tomēr tikai neliela daļa cilvēku, kas ikdienā izmantoGoog...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info