Ievietojot reklāmu internetā, katram uzņēmējam jārēķinās ar to, ka ne visi, kas uz tās uzklikšķinās, būs reāli cilvēki, kas ieinteresēti reklāmas piedāvājumā. Kā tad izvairīties no nederīga trafika un ko Google dara lietas labā?

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.
Garantēts rezultāts.
Dažādi Bonusi. Zvani 25707255
Neviens, lai pasargātu reklāmdevējus no nederīgas apmeklētāju plūsmas un krāpniekiem, nedara tik daudz, cik Google. Liekot lietā Google darbiniekus, tehnoloģijas, noteikumus, filtrus, kā arī milzīgas sistēmas, Google dara visu iespējamo, lai nederīgā apmeklētāju plūsma tiktu izskausta, pirms reklāmdevējam par šo apmeklētāju plūsmu tiek piestādīts rēķins. 2014. gadā Google nopirka divus uzņēmumus (Adometry un Spider.io), kas specializējušies robotu radītā trafika apkarošanā.
Google izskata katru piedāvājumu no mājaslapu īpašniekiem, kas vēlas nokļūt Google reklāmas tīklā, lai pasargātu reklāmdevējus no krāpniecības. Piemēram, 2015. gadā Google noraidīja 1,4 miljonus pieteikumu no mājaslapu īpašniekiem, jo šīs mājaslapas radīja aizdomas par negodīgas prakses piekopšanu.
Pateicoties uzraudzības sistēmām, filtriem, kā arī rūpīgai dažādu datu analīzei, Google spēj pasargāt reklāmdevējus no botnetiem, pay-to-click fermām, datu zagļiem, kā arī no citiem krāpniekiem un nelabvēļiem.
Nekvalitatīvas reklāmas
Arī reklāmdevēji mēdz būt negodīgi, tāpēc Google aktīvi strādā, lai apturētu nekvalitatīvu reklāmu rādīšanu Google reklāmas tīklā, kā arī, lai pasargātu interneta lietotājus no tām.
- Google no savas sistēmas ir izņēmis vairāk nekā 780 miljonus nekvalitatīvu reklāmu.
- Gandrīz 7 000 pikšķerēšanas vietnes tikušas bloķētas.
- Noteikumu pārkāpšanas dēļ reklāmu rādīšana pārtraukta vairāk nekā 25 000 mobilo aplikāciju.
- Mute This Ad un Ad Settings iespējas ļauj interneta lietotājiem piedalīties Google reklāmu uzlabošanas un noteikumu pilnveidošanas procesā.
Reklāmu injekcijas
Ne mazāka problēma ir reklāmu injekcijas – lejuplādējot ar reklāmas programmatūru injicētu interneta pārlūka paplašinājumu vai aplikāciju, interneta pārlūks tiek piesārņots ar nevēlamām reklāmām. Šādas reklāmas tiek rādītas arī mājaslapās, kuras reklāmu rādīšanu neatbalsta.
Kopš 2015. gada sākuma uzņēmums Google ir saņēmis vairāk nekā 100 000 sūdzības par Chrome pārlūka injicēšanu ar nevēlamām reklāmām.
AdWords reklāmdevējiem, kas savās reklāmās piedāvā lejuplādēt programmatūras, jāņem vērā, ka šīm reklāmām un programmatūrām jāatbilst “Politikai par nevēlamu programmatūru”.
Google daudz strādā, lai situāciju uzlabotu, tomēr katram reklāmdevējam, mājaslapas īpašniekam un interneta lietotājam pašam jāatceras gan par piesardzību internetā, gan jāievēro Google noteikumi.
Avots: Search Engine Journal