Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...
Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas...
Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas ...
Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā i...

10 lietas, kas jāzina par SMS mārketingu

Augusts, 2014

Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosūtīšanu saviem klientiem, vai vēl tikai plāno to darīt, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem, noteikti vaicās, kas tad ir svarīgākās lietas, kas jāzina par SMS mārketingu? 

Foto: shutterstock.com
Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Tāpēc esam apkopojuši 10 svarīgākās:

 

  • Lakonisms – tā ir svarīgākā lieta, kas būtu jāievēro, veidojot īsziņas izsūtīšanai klientiem.
  • Viena īsziņa – reklāmas speciālisti iesaka iekļauties 160 simbolos (1 SMS garums), rakstot īsziņas uzņēmuma esošajiem vai potenciālajiem klientiem, jo garākas ziņas cilvēki visbiežāk nemaz neizlasa.
  • Darbības vārdi – tie piesaista uzmanību, tāpēc ar tiem nevajag skopoties. 
  • Saite uz mājaslapu – gandrīz visiem mobilo telefonu lietotājiem telefonos pieejams internets, tāpēc neaizmirsti īsziņas beigās pievienot saiti uz uzņēmuma mājaslapu.
  • Atlaižu kodi – mūsdienās uzņēmumi saviem pastāvīgajiem klientiem nereti izsūta īsziņas ar speciāliem atlaižu kodiem, kas ļauj klientiem veikt izdevīgus darījumus. Tomēr, veidojot šos kodus, vajag domāt par to vienkāršību, lai klients tos bez problēmām spētu atcerēties un nepieciešamības gadījumā arī izmantot.
  • Izsūtīšana laiks – ja jau kādu laiku nodarbojies ar SMS mārketingu, tad izpēti, kad klienti ir visaktīvākie un izsūti viņiem informatīvās īsziņas tajā nedēļas dienā un laikā, kad klienti ir visaktīvākie.
  • Mērenība – rakstot īsziņas klientiem, nepārcenties ar slenga lietošanu, kā arī izvairies no sarežģītu žargonu lietošanas. Klientiem domātajām īsziņām jābūt viegli uztveramām un tās nedrīkst būt pārlieku bērnišķīgas vai akadēmiskas.
  • Aicinājums rīkoties – sāc īsziņu ar aicinājumu rīkoties: „Nāc...”, „Pērc...”, „Iegādājies...”, „Ietaupi...”, „Izmanto izdevību..” utt.
  •  Identificē sevi – īsziņas beigās OBLIGĀTI norādi, kas īsziņu sūtījis. Mūsdienās joprojām ir daudzi uzņēmumi, kas klientiem izsūta īsziņas, nenorādot, kas ir īsziņas sūtītājs – tā noteikti nevajag darīt!
  • Liec īsziņas saņēmējam justies īpašam – ja reiz klients piekritis saņemt īsziņas no jūsu uzņēmuma, tad liec viņam justies īpašam, piedāvājot izdevīgus darījumus, kādi pieejami tikai šo ziņu saņēmējiem.  

 

Visus ar SMS mārketingu saistītos jautājumus palīdzēs atrisināt SIA "J Konsult" – uzņēmums, kas saviem klientiem piedāvā gan konsultācijas SMS mārketingā, gan lietošanai gatavu SMS sistēmu, kas ļauj ātri un vienkārši izsūtīt īsziņas klientu grupām. 


Kāpēc izvēlēties Google Analytics?
Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas analizēšanas rīks, kas piedāvā tā lietotājiem iegūt lielu informācijas apjomu par mājaslapu apmeklētājiem. Kāpēc Google Analytics izmantošanu tik daudzi uzņēmēji uzskata par pareizo izvēli? Katram mājaslapas īpašniekam ir svarīgi zināt to, kas ir viņa mājaslapas apmeklētāji, l...
Komunikācija mikroblogu vietnē Twitter
Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...
Reklāmas veidošana Facebook
Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas – tā, protams, ir reklāmas mārketinga klasika, kas vēl ilgi būs aktuāla, tomēr laikā, kad ļoti liela daļa cilvēku izmanto internetu un ir izveidojuši profilus soc...
10 lietas, kas jāzina par e-pastu mārketingu
Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā ir saņēmis vēstuli no kāda uzņēmuma ar jaunākajiem piedāvājumiem, akcijām, aicinājumu kļūt par uzņēmuma klientu u.c. informāciju. Visbiežāk šādas vēstules tiek ignorē...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info