Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas...
Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosū...
Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...
Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas ...

Kāpēc izvēlēties Google Analytics?

Augusts, 2015

Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas analizēšanas rīks, kas piedāvā tā lietotājiem iegūt lielu informācijas apjomu par mājaslapu apmeklētājiem. Kāpēc Google Analytics izmantošanu tik daudzi uzņēmēji uzskata par pareizo izvēli? 

Foto: pixabay.com
Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Katram mājaslapas īpašniekam ir svarīgi zināt to, kas ir viņa mājaslapas apmeklētāji, lai spētu rast atbildes uz daudziem jautājumiem:

 

  • Vai ir sasniegta vēlamā mērķauditorija?
  • Kāds ir vidējais mājaslapas apmeklētājs?
  • Kuriem reģioniem vajadzētu pievērst īpašu uzmanību?
  • Kādu mājaslapas saturu nepieciešams uzlabot?
  • Kur izvietot uzņēmuma reklāmas?
  • Kā laika gaitā mainījusies apmeklētāju plūsma un kad apmeklētāji ir visaktīvākie?
  • Kāds saturs nodrošina mājaslapai vislielāko apmeklējumu?
  • Cik ilgu laiku mājaslapā pavada tās vidējais apmeklētājs?
  • Kuri interneta meklētāji nodrošina mājaslapai vislielāko apmeklētāju plūsmu?

 

Šī ir tikai daļa no jautājumiem, uz kuriem atbildes sniedz Google Analytics, apgādājot šī statistikas analizēšanas  rīka lietotājus ar ļoti daudzpusīgu informāciju, kuru pareizi izmantojot, var ievērojami uzlabot gan apmeklētāju plūsmu, gan konversijas rādītājus, gan jaunu klientu pieplūdumu.

 

Veicot efektīvu statistikas analīzi, iespējams noteikt, kurā laikā vislabāk publicēt jaunus rakstus, lai tie sasniegtu pēc iespējas plašāku auditoriju, kā arī nodrošinātu maksimāli augstus konversijas rādītājus. Turklāt, ja statistikas rādītāji liecina, ka par mājaslapā piedāvāto informāciju vai pakalpojumiem necerēti lielu interesi izrāda kāda konkrēta sabiedrības grupa, kas sākotnēji nav bijusi plānotajā mērķauditorijā, iespējams, vērts pievērsties arī šīs apmeklētāju grupas īpašai uzrunāšanai, lai paplašinātu klientu loku.

 

Gudrs uzņēmējs noteikti ņems vērā to, ka Google Analytics statistikas rādītāji nav domāti, lai tos ātri aplūkotu un tikpat ātri aizmirstu – statistika ir domāta, lai to rūpīgi analizētu, jo tikai tā var saprast, kas mājaslapas satura veidošanā tiek darīts pareizi, bet pie kā vēl rūpīgi jāstrādā, lai varētu sasniegt nospraustos mērķus. Turklāt Google Analytics pieejama sadaļa Goals, kurā var uzstādīt mērķus, lai vēlāk varētu aplūkot, kas no plānotā sasniegts, bet kas vēl jāsasniedz.

 

Veiksmīgas Google Analytics lietošanas pamatnoteikums ir viens: efektīva statistikas analīze. Daudzi interneta mārketinga speciālisti iesaka statistikas analīzi uzticēt profesionāļiem, kas spēs ne tikai pareizi nolasīt nepieciešamo informāciju, bet arī izskaidros to un izstrādās risinājumus vēlamo mērķu sasniegšanai un rādītāju uzlabošanai.

 

Labākos risinājumus mājaslapas statistikas rādītāju uzlabošanai jums ieteiks SIA „J Konsult”


Komunikācija mikroblogu vietnē Twitter
Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar konta izveidošanu šajā mikroblogu vietnē vien nepietiek, lai popularizētu savu uzņēmumu, jo svarīga ir arī aktīva un pareiza komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem. Kas tad ir tās lietas, kas būtu jāņem vērā, komunicējot ar cilvēkiem Twitter mikroblogu vietnē? ...
Reklāmas veidošana Facebook
Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas ...
10 lietas, kas jāzina par SMS mārketingu
Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosūtīšanu saviem klientiem, vai vēl tikai plāno to darīt, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem, noteikti vaicās, kas tad ir svarīgākās lietas, kas jāzina par SMS mārk...
10 lietas, kas jāzina par e-pastu mārketingu
Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā ir saņēmis vēstuli no kāda uzņēmuma ar jaunākajiem piedāvājumiem, akcijām, aicinājumu kļūt par uzņēmuma klientu u.c. informāciju. Visbiežāk šādas vēstules tiek ignorē...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info