Biznesa nozares kartē atradīsiet tuvāko pakalpojuma sniedzēju. Lai to izdarītu, ir jāapstiprina atrašanās vietas pieprasījums. 

Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas...
Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas ...
Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosū...
Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...

Reklāmas veidošana Facebook

Augusts, 2014

Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas – tā, protams, ir reklāmas mārketinga klasika, kas vēl ilgi būs aktuāla, tomēr laikā, kad ļoti liela daļa cilvēku izmanto internetu un ir izveidojuši profilus sociālajos portālos, svarīga ir arī reklāma Facebook. Kāpēc tieši Facebook? Jo Facebook ir pasaulē populārākais sociālais portāls ar vairāk nekā miljardu lietotāju, turklāt Facebook apmeklētāju skaits un popularitāte turpina augt. 

Foto: shutterstock.com
Noderīgi jums:

Individuāli veidotas reklāmas kampaņas Google.

Garantēts rezultāts.

Dažādi Bonusi. Zvani 25707255

 

Kā uzsākt reklamēšanos Facebook?

 

Facebook saviem lietotājiem sākumā iesaka izmantot vienkāršu 3 soļu programmu, kas ir ne tikai elementāra, bet arī ļoti efektīva:

 

  • 1. solis: izveido savam uzņēmumam Facebook lapu; 
  • 2. solis: piesaisti lapai sekotājus, izvietojot reklāmu, kas veidota, balstoties uz Facebook lietotāju atrašanās vietu, demogrāfiju un interesēm; 
  • 3. solis: veido kvalitatīvus ierakstus un izcel svarīgākos, izmantojot „boost” funkciju, lai ieraksti sasniegtu ne tikai lapas sekotājus, bet arī viņu draugus un citus Facebook lietotājus. 

 

Reklāmu Facebook iespējams izveidot un publicēt atkarībā no tā, kādus rezultātus vēlies sasniegt. Facebook iespējams iesniegt reklāmas, lai: 

 

  • Popularizētu videoklipus; 
  • Paaugstinātu preču vai pakalpojumu pasūtījumu skaitu; 
  • Popularizētu kādu pasākumu; 
  • Paaugstinātu kādas konkrētas aplikācijas lietotāju aktivitāti; 
  • Paaugstinātu kādas aplikācijas lejupielāžu skaitu; 
  • Veicinātu kādas konkrētas darbības veikšanu (piem. aptauju aizpildīšanu) mājas lapā; 
  • Palielinātu mājās lapas apmeklētāju skaitu; 
  • Piesaistītu Facebook lapai jaunus pastāvīgos apmeklētājus; 
  • Palielinātu kāda konkrēta ieraksta skatījumu skaitu. 

 

Reklāmas izvietošanas process 

 

Facebook „Create ads” sadaļā pieejamas visas deviņas augstāk minētās reklamēšanās iespējas – atzīmē sev nepieciešamo un tad izvēlies Facebook uzņēmuma profilu, kuram gribi izveidot konkrētā veida reklāmu. 

 

Ja vēlēsies izcelt kādu ierakstu, tad tev būs jāizvēlas viens konkrēts ieraksts, ja videoklipu, tad konkrēts videoklips, kas ticis publicēts uzņēmuma Facebook lapā utt. Pēc tam, kad būsi izvēlējies konkrētu ierakstu, videoklipu, mājas lapu, Facebook profilu vai citu lielumu, tev būs jāizvēlas: 

 

  • Bilde reklāmai; 
  • Reklāmas teksts; 
  • Reklāmas mērķauditorijas vecums, dzimums, dzīvesvieta, intereses un citi lielumi; 
  • Reklāmas budžets un reklāmas rādīšanas ilgums; 
  • u. c. informācija. 

 

Pēc tam, kad visi reklāmas izvietošanai nepieciešamie dati ievadīti, tev tikai jāapstiprina reklāma, jāsamaksā par tās publicēšanu un jābauda reklāmas sniegtie rezultāti. 

 

Pēc reklāmas kampaņas beigām pavisam noteikti neaizmirsti analizēt iegūtos rezultātus, lai noskaidrotu, cik efektīva bijusi kampaņa, un ko iespējams darīt lietas labā, lai nākamās reklāmas kampaņas padarītu vēl efektīvākas. 

 

Konsultācijas un palīdzību reklāmas izveidē sniedz SIA „J Konsult” – uzņēmums ar bagātīgu pieredzi Facebook reklāmu veidošanā.


Kāpēc izvēlēties Google Analytics?
Google Analytics ir pasaulē populārākais mājaslapu statistikas analizēšanas rīks, kas piedāvā tā lietotājiem iegūt lielu informācijas apjomu par mājaslapu apmeklētājiem. Kāpēc Google Analytics izmantošanu tik daudzi uzņēmēji uzskata par pareizo izvēli? Katram mājaslapas īpašniekam ir svarīgi zināt to, kas ir viņa mājaslapas apmeklētāji, l...
Komunikācija mikroblogu vietnē Twitter
Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar kon...
10 lietas, kas jāzina par SMS mārketingu
Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosūtīšanu saviem klientiem, vai vēl tikai plāno to darīt, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem, noteikti vaicās, kas tad ir svarīgākās lietas, kas jāzina par SMS mārk...
10 lietas, kas jāzina par e-pastu mārketingu
Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā ir saņēmis vēstuli no kāda uzņēmuma ar jaunākajiem piedāvājumiem, akcijām, aicinājumu kļūt par uzņēmuma klientu u.c. informāciju. Visbiežāk šādas vēstules tiek ignorē...
Šajā mājaslapā tiek izmantotas sīkdatnes jeb cookies, lai nodrošinātu jums ērtāku un drošāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Turpinot pārlūka sesiju vai nospiežot pogu "Piekrītu", jūs apstiprināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Piekrišanu jebkurā laikā var atsaukt, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkdatņu izmantošanas politika
Piekrītu Vairāk info